LodoChatka® Franczyza
PORÓWNAJ FORMATY
LodoChatka – mobilna | LodoChatka – stacjonarna | LodoChatka – light |
Minimalny metraż Plac 10 m2 |
Minimalny metraż 15 m2 |
Minimalny metraż 10 m2 |
Min. wartość inwestycji 21 000 zł netto |
Min. wartość inwestycji 23 500 zł netto |
Min. wartość inwestycji 14 100 zł netto |
Przewidywany czas zwrotu z inwestycji 10 miesięcy |
Przewidywany czas zwrotu z inwestycji 9 miesięcy |
Przewidywany czas zwrotu z inwestycji 6 miesięcy |
Minimalna ilość mieszkańców 4000 |
Minimalna ilość mieszkańców 4000 |
Minimalna ilość mieszkańców 3000 |
Bezpieczna sprzedaż z okienka Tak |
Bezpieczna sprzedaż z okienka Tak |
Bezpieczna sprzedaż z okienka Tak |
Menu Pełne |
Menu Pełne |
Menu Ograniczone |
Witryna do nakładania lodów naturalnych metodą rzemieślniczą (pacą) Tak |
Witryna do nakładania lodów naturalnych metodą rzemieślniczą (pacą) Tak |
Witryna do nakładania lodów naturalnych metodą rzemieślniczą (pacą) Tak |
Maszyna do kręcenia lodów naturalnych tak |
Maszyna do kręcenia lodów naturalnych Tak |
Maszyna do kręcenia lodów naturalnych nie (możliwość rozszerzenia) |
Kawiarka tak |
Kawiarka tak |
Kawiarka nie (możliwość rozszerzenia) |
Lodówka przeszklona tak |
Lodówka przeszklona tak |
Lodówka przeszklona nie (możliwość rozszerzenia) |
Mikser tak |
Mikser tak |
Mikser nie (możliwość rozszerzenia) |
Darmowa dostawa lodów tak |
Darmowa dostawa lodów tak |
Darmowa dostawa lodów tak |
Minimalna ilość pracowników 2 |
Minimalna ilość pracowników 2 |
Minimalna ilość pracowników 2 |
Opłata za użytkowanie aplikacji IceMaster Brak |
Opłata za użytkowanie aplikacji IceMaster Brak |
Opłata za użytkowanie aplikacji IceMaster Brak |
Opłata stała comiesięczna Brak |
Opłata stała comiesięczna Brak |
Opłata stała comiesięczna Brak |
Opłata wstępna/aktywacyjna 4 000 zł netto (w tym, udzielenie licencji, projekt technologiczny, projekty graficzne reklamy zewnętrznej, HACCP, sanepid, leżaki 4szt., projekt graficzny ulotki + wydruk 2000szt., 100 kart lojalnościowych) |
Opłata wstępna/aktywacyjna 4 000 zł netto (w tym, udzielenie licencji, projekt technologiczny, projekty graficzne reklamy zewnętrznej, HACCP, sanepid, leżaki 4szt., projekt graficzny ulotki + wydruk 2000szt., 100 kart lojalnościowych) |
Opłata wstępna/aktywacyjna 4 000 zł netto (w tym, udzielenie licencji, projekt technologiczny, projekty graficzne reklamy zewnętrznej, HACCP, sanepid, leżaki 4szt., projekt graficzny ulotki + wydruk 2000szt., 100 kart lojalnościowych) |
Szkolenie merytoryczne Tak |
Szkolenie merytoryczne tak |
Szkolenie merytoryczne tak |
Szkolenie praktyczne tak |
Szkolenie praktyczne tak |
Szkolenie praktyczne tak |
Wsparcie w dni otwarcia (Grand Opening) tak |
Wsparcie w dni otwarcia (Grand Opening) tak |
Wsparcie w dni otwarcia (Grand Opening) tak |
Facebook lokalny Darmowy |
Facebook lokalny Darmowy |
Facebook lokalny Darmowy |
Dlaczego warto wybrać franczyzę od LodoChatki?
Przedstawiamy Państwu atrakcyjny pomysł na biznes 2021 r.
– gotowa koncepcja biznesowa, przemyślana i sprawdzona również w czasie pandemi (biznes odporny na koronawirusa)
– możliwość finansowania całości leasingiem lub kredytem
– niska wpłata początkowa
– autorska aplikacja IceMaster do zarządzania logistyką dostaw i płatnościami, dzięki której możesz w łatwy sposób wyskalować swój biznes
– oferujesz swoim klientom naturalne produkty klasy premium, wpisując się w aktualny trend zdrowego żywienia
– opatentowane logo, nazwa i design rozpoznawane wśród klientów centralnej Polski
– brak opłaty licencyjnej
Skontaktuj się z nami, to zupełnie darmowe. 🙂
Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Lody naturalne, jaka to różnica?
Lody z naturalnych składników jakie oferuje LodoChatka® wyróżnia czysty skład:
> bez sztucznych konserwantów
> bez glutenu
> bez sztucznych barwników
> bez związków chemicznych
Dzięki temu otrzymaliśmy w efekcie naturalny smak lodów. Dla przykładu nasze lody Mango, czy lody Kiwi powstają ze zblendowanych owoców. Zachowują świeżość i naturalny smak lodów po zamrożeniu. Oprócz tego bardzo ważnym dla nas jest również smak i konsystencja lodów. Postanowiliśmy, że jedzenie naszych lodów ma przywoływać na myśl jedno hasło: “niebo w gębie” i zdaniem znakomitej większości naszych klientów i kontrahentów, tak właśnie jest.
Nasze naturalne lody z maszyny są dodatkową ciekawostką i nowością na rynku. Gdzie smak truskawki tworzony jest ze zmiksowanych truskawek w odpowiedniej proporcji łączonych z wodą i cukrem, a smak śmietankowy – ze świeżej śmietany. Jeśli jeszcze nie próbowałeś/aś naszych naturalnych lodów z automatu, to koniecznie nadrób zaległości! 🙂
Czy lody rzemieślnicze to znaczy naturalne?
Postaramy się Wam wyjaśnić różnicę między lodami naturalnymi, a lodami rzemieślniczymi, ponieważ z naszych obserwacji wynika, że mylnie interpretujecie te 2 pojęcia.
Często konsument wprowadzany jest w błąd, kiedy widzi napis Lody rzemieślnicze. Myśli wtedy, że są to lody naturalne. A nie są? O co chodzi!? Praktyka pokazuje, że spora część lodziarni promuje się tym, że sprzedają lody rzemieślnicze, a oznacza to nic więcej, jak tylko sposób ich nakładania. Czyli pracownik nakłada je szpatułką, a nie gałkownicą.
Niestety skład tych lodów, nie ma nic wspólnego z naturą. Często w składzie lodów pojawia się po prostu chemia (konserwanty, emulgatory, barwniki, spulchniacze). Dlatego warto zawsze sprawdzać etykietę ze składem u sprzedawcy lodów.
LodoChatka oferuje lody naturalne, a dodatkowo nakładane rzemieślniczo. Dzięki temu wyróżniamy się i tworzymy przewagę konkurencyjną.
Dobry pomysł na biznes w 2021 za 20k
Tak to prawda, wystarczy niecałe 20 000 zł, aby dobry pomysł na biznes w 2021 stał się faktem. LodoChatka® oferuje różne formaty franczyzy dostosowane do każdego budżetu. Dlatego już 20k wystarczy abyś cieszył się prowadzeniem własnego biznesu.
Jak to działa? Czym jest LodoChatka Light, LodoChatka Stacjonarna i Mobilna?
LodoChatka udostępnia swoją franczyzę w trzech wariantach:
LodoChatka Mobilna, LodoChatka Stacjonarna oraz LodoChatka Light. Sprawdź każdą z nich i wybierz format najbardziej Tobie odpowiadający.